معرفی خودروی بایک سنوا

بایک سنوا

دیار خودرو از سال ۹۲ اقدام به معرفی سدان جدیدی با نام «سنوا» کرد و آن را در مدل ۲۰۱۴ به خیابان‌های کشورمان فرستاد؛ خودرویی که نامی اشتباه برای آن انتخاب کردند. در واقع، Senova نام یکی از زیرمجموعه‌های BAIC موتورز چین است و آنچه در ایران به این اسم معروف شده، نمونه سنوا D۷۰ این شرکت است که از سال ۲۰۱۳ روی خط تولید بایک رفت و تا ۲۰۱۷ تولید شد.

بایک و البته شریک ایرانی‌اش روی فناوری و کیفیت این محصول حساب ویژه‌ای باز می‌کردند چراکه گفته می‌شد مدل فوق بر روی پلت‌فرم مدل‌های قدیمی ساب سوئد و با جعبه‌دنده Aisin طراحی شده است. از بین ویرایش‌های ۱.۸، ۲ و ۲.۳ لیتری، طرف ایرانی سراغ قوی‌ترین پیشرانه رفت؛ اتفاقی که با وجود کمی خوش‌شانسی و البته تدبیر بیشتر می‌توانست موفق‌ترین سدان قدرتمند چینی موجود در بازار کشور را رقم بزند، ولی در عمل، داستان دیگری اتفاق افتاد.

بررسی خودروی بایک سنوا

سنوا خودرو لوکس پیشرفته دیار خودرو و اولین خودرو توربوشارژ سدان با فناوری SAAB سوئد می باشد. ویژگی های پیشرفته، خطوط ظریف الهام گرفته شده از خودروهای ایتالیایی، آن را برای رسیدن به خودروهای کلاس بالا و خاص مهیا نموده است. تکنولوژی توربو SAAB ترکیبی از قدرت و سرعت را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

این خودرو به کسانی توصیه می شود که آرامش و لذت بردن از رانندگی را شرط اول انتخاب خود می دانند. امنیت در این خودرو نادیده گرفته نشده است.کیسه های هوا در همه ی جهات برای هر دو صندلی های عقب و جلو وجود دارند و صندلی های جلو داری سیستم تنظیم پشتی سر خودکار saab برای حفاظت در موقع تصادف میباشند.نشانگر های اخطار دهنده برای نقاط کور نیز برای همه ی مدل ها استاندارد هستند.

در جاده سنوا به آن اندازه که انتظار میرفت خوب عمل نمیکند.سواری saab 2.0T بیش از 15 سال قدمت دارد و امتحان خود را پس داده است.این خودرو بیشتر با جعبه دنده ی خودکار 5 حالته سازگار است که برایش فرقی ندارد رانندگی در حالت اسپورت است یا دستی,و این باعث میشود هیجان رانندگی کم شود.